خرید لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ اچ پی استوک

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

خرید لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ اچ پی استوک
  • انجام همزمان چند کار به صورت عالی
  • حداکثر روشنایی در وسط صفحه: 253 cd / m2 در روشنایی؛
  • ظرفیت حافظه 32 RAM گیگابایت
  • اندازه : ۱۴٫۱x 9.7 x 0.9 inches
  • قدرت پردازش لپتاپ های مناسب کارهای گرافیکی
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bw096nia
  • عمر متوسط باتری
  • جابجایی آسان

علاوه بر این به طور بی سیم به اینترنت وصل می شود. بسیاری از لپ تاپ ها از بلوتوث استفاده می کنند. ماجرای واردات قاچاق لپ تاپ به کشور چیست؟ به گزارش افکارنیوز، محمد فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه در خصوص قاچاق لپ تاپ به کشور اظهار کرد: متاسفانه قاچاق انواع لپ تاپ نو و دست دوم به کشور صحت دارد و دلیل آن افزایش قیمتها در بازار داخلی است. خرید لپ تاپ استوک بهترین لپ تاپهای HP چیست؟ شرکت HP یکی از بزرگترین تولیدکنندههای کامپیوترهای شخصی و لپتاپ است که محصولات متنوعی به بازار عرضه میکند. لپ تاپهای ارزان نمایشگاه CES ۲۰۲۰ چیست؟ امسال لپتاپهای ارزانقیمت برند Avita در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی و به بازار جهانی لپتاپ راه خواهند یافت. به گزارش ایمنا، شرکت تجاری Avita که در هنگ کنگ فعالیت دارد، قصد داشت امسال مدلهای ارزانقیمت و رنگی خود مانند Clarus و Liber را وارد بازار لپتاپ آمریکا کند. بهترین لپ تاپ تجاری ۲۰۱۹ چیست؟

  • تنظیمات مربوط به استفاده بهینه از باتری را فعال کنید
  • پردازنده گرافیکی: nVIDIA GeForce RTX 3060
  • قدرت بالا نسبت به قیمت
  • وزن نسبتا بالا

اگر مانیتور شما ورودی HDMI نداشته باشد می توانید صدا را از طریق سوکت هدفون نیز که به عنوان خروجی S/PDIF عمل میکند، خارج کنید. صفحه نمایش های خارق العاده سری U ایسوس بیش از هر چیزی شما را شگفت زده می کنند. صفحه نمایش های AMOLED سری U ایسوس دارای رنگ های بسیار زنده و پس زمینه روشن یکنواخت هستند. کنتراست خوب و رنگ های طبیعی از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش های جذاب است. رزولوشن 1366×768 صفحه نمایش های 13 اینچی فضای زیادی را برای فیلم های HD یا دسکتاپ ویندوز فراهم می کند. اولین ویژگی که در سری ZenBook ایسوس توجه شما را به خود جلب خواهد کرد نسبت صفحه نمایش به بدنه است که از درصد بالایی برخوردار است. حاشیه دور صفحه نمایش بسیار باریک شده که زیبایی این سری از لپ تاپ ها را دوچندان می کند. حاشیه باریک صفحه نمایش باعث شده تا دوربین وب کم به زیبایی در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار بگیرد.

  • لپ تاپ استوک - لپ تاپ استوک Apple
  • رَم: ۱ گیگابایت
  • روی Display Adapters کلیک نمایید
  • باتری با کارکرد تقریبی ۳ ساعت (کار سنگین)
  • بهرگیری از Chrome OS

چون امروزه نیاز به صفحات LCD بزرگ با کیفیت بالا 4K محسوس است. از این مبدل برای اتصال گوشی یا لپتاپهای دارای پورت تایپ سی به ویدیو پروژکتور، تلویزیون و سایر صفحات نمایش دارای ورودی VGA استفاده میشود. این وسیله روی PC یا کامپیوتر و لپتاپهایی که پورت Type-C دارند، استفاده میشود تا بتوان آنها را دارای ورودی USB 3.0 و قابلیت اتصال به شبکه کرد. جهت اتصال گوشیهای موبایل جدید به لپتاپهای دارای این درگاه، با سرعت شارژ و انتقال دادهی باورنکردنی، استفاده میشود. این کابل برای اتصال گوشی و تبلتهای امروزی به کامپیوترهای دارای پورت USB 3.0 و شارژرهای جدید با قابلیت FAST CHARGING استفاده میشود. باتری بکار رفته در لپتاپ HP 15-DA2211NIA، از نوع لیتیومی و 3 سلولی و ظرفیت آن 41WHr وات ساعت می باشد، که برای کارهای روزانه 4 ساعت شارژ لپتاپ را تامین می کند. همچنین باتری این لپتاپ در داخل لپتاپ قرار گرفته و برای عوض کردن باتری باید قاب زیر لپتاپ باز شود. در ضمن طراحی برق لپ تاپ طوری طراحی شده که در صورت شارژ کامل باتری از مدار خارج می شود.

کد تست گوشیها با هم متفاوت است اما با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید کد تست هر گوشی را پیدا کنید. اصلیترین مشکلات مربوط به باتری تلفنهای همراه، شامل خالی شدن سریع شارژ، دیر پر شدن باتری، شارژ نشدن، خاموش شدن، علیرغم داشتن باتری و گرم شدن بیش از حد گوشی هستند. باتری گوشی یک حد نصاب شارژ دارد و بعد از مدتی ظرفیت آنها کاهش خواهد یافت و فاسد میشود. باتری باید در ۲الی ۳ ساعت بهطور کامل شارژ شود و در حد معقول هم شارژ نگه دارد. اگر باتری قابل جدا شدن از دستگاه است، در صورت معیوب بودن، میتوانید آن را تعویض کنید، ولی در مورد گوشیهایی که باتری داخل آنها قرار دارد، باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. این روزها گوشی دست دوم سرقتی در بازار فراون است و ارائه جعبه گوشی توسط فروشنده، یکی از راههای اطمینان از دزدی نبودن محصول و عدم ایجاد دردسر برای شماست. پس حتما از فروشنده بپرسید که آیا گوشی کارکرده مورد نظر جعبه و تجهیزات جانبی دارد یا نه.

شاید تست کیبورد آنچنان اهمیتی در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد اما در مورد لپ تاپ در صورت خرابی کل لپ تاپ باید برای تعمیر تحویل داده شود. برای تست سالم بودن کیبرد سایت keyboardtester راحت ترین روش ممکن است. با ورود به سایت روی Lunch the tester کلیک کنید و تمام دکمهها را تک تک بزنید هر کدام عمل کند رنگ آن در سایت به سبز تغییر خواهد کرد. برای تست آفلاین سلامت کیبرد KeyboardTest را پیشنهاد میکنیم. همچنین قبلا در انزل وب ۱۰ روش رفع مشکل کار نکردن بعضی از دکمه های کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر را معرفی کردیم. از مهمترین قطعاتی که در تست سخت افزار باید در نظر داشته باشید، هارد است که خرابی آن بسیاری اوقات در عملکرد عادی رایانه مشخص نیست. به علاوه تمام فایلهای شما در هارد نگهداری میشود و یک درصد احتمال خرابی شما را به دردسر بزرگی دچار خواهد کرد. برای هاردهای از نوع HDD برنامه HDSentitel امکانات کاملی برای تست سلامت هارد دارد.

انتخاب بین آنها تا حد زیادی به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد و خوشبختانه مانند خرید کامپیوتر، نگران عدم تطابق بین نمایشگر و پردازنده گرافیکی نباشید. صفحه کلید یکی از مواردی است که احتمالاً به آن توجه زیادی نخواهید کرد. سعی کنید محصولاتی بخرید که دکمه های خیلی نرمی نداشته باشند و فاصله کمه ها خیلی به هم نزدیک نباشد. ما در مورد ترک پد صحبت نمی کنیم، زیرا احتمالاً می خواهید از یک موس بازی بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید.لپتاپهای ارزانقیمت گاهی مزیتهایی نسبت به لپتاپهای گرانتر دارند. به عنوان مثال، این لپتاپها سبکتر و نازکتر خواهند بود.در این لپ تاپ ها حتی پورت های بیشتری خواهید یافت که به شما امکان می دهد لپ تاپ خود را به محصولات مختلف متصل کنی. لنوو Ligen 5 که یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ در بازار ایران است. این لپ تاپ مانند سایر لپ تاپ های لنوو، قدرت پردازش زیادی را با قیمت مناسب در اختیار گیمرها قرار می دهد.

۵۹° سلسیوس به سانتیگراد را تجربه میکنید. تاچ پد نیز مناسب بوده و در مقایسه با سایر لپ تاپ ها اندازه ی کوچکتری دارد. تنها لپ تاپ Dell است که محلی را برای دو ردیف دکمه های فیزیکی در بالا و پایین قرار داده استکاربران با دیدن جوی استیک ایزومتریکی (اشارگر مکان نما ) که بین کلید های G , H , B قرار دارند به وجد خواهند آمد، حرکت مکان نما در آزمایش ها بسیار دقیق عمل کرده است.  قیمت لپ تاپ اچ پی استوک لپ تاپ دل Dell Precision 3520 سه عدد پورت USB 3.0 دارد که دو عدد سمت راست و یکی در پشت قرار دارد. یک عدد پورت تاندر بولت ۳ به صورت USB Type - C و همچنین دارای یک عدد SD card Reader و MicroSD Card Reader نیز می باشد. پورت thunderbolt 3 در نمایشگر های جدید موجود است ، همچنین پورت HDMI و VGA نیز در این لپ تاپ موجود بوده و نیز دارای جک صدا نیز می باشد.

  • گیم و بازی
  • Core i5 در رده متوسط در این رده قرار می گیرد
  • وزن کم
  • NVIDIA NVS 5100M graphics with 1 GB dedicated DDR3 video memory
  • هم اندازه ی لپ تاپ شما
  • بهرهمندی از پردازندههای توانمند
  • حافظه رم: 16GB DDR5
  • (±) | بلندی بلندگو متوسط اما خوب است (81 دسی بل)

نمایندگی اچ پی عرضه کننده انواع لپ تاپ های این برند است. برند اچ پی از برندهای قدرتمند در عرصه لوازم دیجیتال به خصوص لپ تاپ است که از کیفیت و تکنولوژی بالایی بهرهمند است. اگر قصد خرید از این برند را دارید، این نمایندگی مجموعه ای از برترین مدل های اچ پی را ه شکل اورجینال و در دسترس شما قرار خواهد داد. ضمن این که تمامی محصولات عرضه شده دارای خدمات اصلی و شرکتی هستند و مشتریان عزیز از بابت مشکلات احتمالی پس از خرید نگرانی نخواهند داشت. همچنین این تضمین را به شما میدهیم که قیمت های اعلام شده مناسب ترین قیمتهای بازار هستند. خدمات فروش و پس از فروش و خدمات واحد تعمیر لپ تاپ اچ پی جزو سرویس های اختصاصی هستند که نمایندگی رسمی اچ پی، به کاربران خود در تهران و سایر شهرستان ها ارائه میکند. مشاوران ارشد ما در بخش فروش در صورت نیاز به راهنمایی در اختصاص با هریک از محصولات به صورت تلفنی یا حضوری، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک, قیمت لپ تاپ استوک, خرید و فروش لپ تاپ استوک, قیمت لپ تا پ, قیمت استوک لپ تاپ, خريد لپ تاپ استوك, لپ تا پ استوک, لپ تاپ های استوک, سایت خرید لپ تاپ استوک, سایت لپ تاپ استوک,
نويسنده : عابد